اخبار روزفناوری

DLC Dragon’s Dogma 2 ممکن است با قضاوت از برخی یافته های اخیر در دست ساخت باشد

DLC Dragon’s Dogma 2 ممکن است با قضاوت از برخی یافته های اخیر در دست ساخت باشد

به نظر می‌رسد توسعه DLC A Dragon’s Dogma 2 در دست ساخت است، و با قضاوت از برخی یافته‌های اخیر، رونمایی از آن ممکن است نزدیک‌تر شود.

همانطور که در زیر ردیت Gaming Leaks گزارش شده است، برخی از فعالیت‌های پشت صحنه در Steam وجود داشته است. با توجه به پایگاه داده Steam، برخی به‌روزرسانی‌های DLC رمزگذاری‌شده وجود دارد که فقط بر برنامه اصلی بازی تأثیر گذاشته است. به‌عنوان به‌روزرسانی‌های متعدد برای یک بسته DLC بی‌نام که حداقل 5 ماه در کار بوده است.

با این نوع فعالیت‌های پشت صحنه، معمولاً چیزی برای پخت و پز وجود دارد، بنابراین قطعاً می‌تواند برای Dragon’s Dogma 2 هم همینطور باشد.

نمایش بازی توکیو این ماه راه مناسبی برای نشان دادن این است که چگونه پروژه Dragon’s Dogma 2 پس از خروج کارگردانش هنوز زنده است Hideaki Itsuno. الحاق بازی اول Dark Arisen، که کل بازی را با تغییرات و بهبودهای فراوان به یک اکشن RPG به یاد ماندنی تبدیل کرد، توسط کنتو کینوشیتا کارگردانی شد که او همچنین به عنوان طراح اصلی در قسمت دوم کار کرد، بنابراین شانس زیادی برای رهبری او وجود دارد. توسعه بیشتر بازی و توسعه‌های احتمالی آن، و احتمالاً یک ورودی جدید در این سری، از این پس.

dlc dragons dogma 2 d985d985daa9d986 d8a7d8b3d8aa d8a8d8a7 d982d8b6d8a7d988d8aa d8a7d8b2 d8a8d8b1d8aedb8c db8cd8a7d981d8aad987 d987d8a7 66d843064556d

در وضعیت فعلی، Dragon’s Dogma 2 قطعاً آن بازی نیست که باید می شد. در حالی که این تجربه در اکثر موارد خوب است، اما بیشتر شبیه راه‌اندازی مجدد نسخه اصلی است تا یک دنباله مناسب، با برخی ویژگی‌های ضعیف که قادر به دستیابی به پتانسیل کامل خود نیستند. می‌توانید با بررسی بررسی Alessio درباره بازی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا